بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

قوچان نژاد: عملکرد هیئت والیبال خراسان رضوی در سال گذشته قابل قبول بود | از لحاظ سالن در مشهد مشکل داریم

  • کد خبر: ۱۶۰۹۴۱
  • ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
قوچان نژاد: عملکرد هیئت والیبال خراسان رضوی در سال گذشته قابل قبول بود | از لحاظ سالن در مشهد مشکل داریم
جبار قوچان نژاد درخصوص عملکرد سال گذشته مجموعه والیبال استان گفت: هیچوقت ادعا نکردیم که در ایده‌آل ترین حالت ممکن بوده ایم، اما همیشه تمام توان‌مان را برای والیبال استان گذاشتیم.

به گزارش شهرآرانیوز، جبار قوچان نژاد، رییس هیئت والیبال خراسان رضوی در نشست سالیانه این هیئت اظهار داشت: سال گذشته با تمام تلاشی که داشتیم موفق شدیم در لیگ برتر والیبال نماینده داشته باشیم که الحق و الانصاف عملکرد خوبی هم از خودشان ثبت کردند. همچنین در لیگ برتر والیبال ساحلی هم موفق شدیم برای اولین بار نماینده داشته باشیم که اتفاق بسیار خوبی در کارنامه عملکرد هیئت محسوب می‌شود.

او افزود: لیگ برتر استان، کلاس‌های ارتقای داوری، لیگ برتر والیبال استان در رده‌های پایه و برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون والیبال هم از دیگر فعالیت‌های ما در سال گذشته بود.

وی در ادامه به وضعیت تنها نماینده والیبال استان در لیگ برتر اشاره کرد و گفت: برای لیگ برتر آینده امیدواریم که نیان الکترونیک بازهم پای کار بیاید و بتوانیم یک بار دیگر پرچم مشهد را در سطح اول والیبال کشور بلند کنیم.

قوچان نژاد درباره آخرین وضعیت والیبال ساحلی و حضور تیم دانش و توپ مشهد در رقابت‌های لیگ برتر گفت: در والیبال ساحلی متاسفانه هنوز اسپانسر قوی نداریم و در تلاش هستیم تا برای این تیم هم کار‌های خوبی را انجام دهیم.

رئیس هیئت والیبال استان خراسان رضوی در پایان به مشکلات موجود در سالن مهران و راهکار‌های رفع این معضلات هم اشاره کرد و گفت: مشکل سالن مهران خیلی پیچیده است و علاوه بر سقف، سکو‌ها و کف‌پوش هم وضعیت چندان مناسبی ندارند. ما در مجموعه ورزشی ثامن الائمه، سالن ۶ هزار نفری را داریم که یک ظرفیت خوب برای ورزش استان است، اما متأسفانه به حال خودش رها شده و بهره‌برداری از آن مستلزم اعتبارات بسیار زیادی است.

قوچان نژاد خاطرنشان کرد: مسئولین استانی باید بیشتر پای کار بیایند. باید تسهیلات و امتیازات ویژه‌ای را برای اسپانسر‌ها در نظر بگیریم. مثلاً مجموعه نیان الکترونیک الان آمادگی این را دارد که حداقل یک سالن ورزشی استاندارد احداث کند.

وی در پایان گفت: ما از نظر سالن ضعیف هستیم و باید شهرداری، اداره کل ورزش و جوانان و همه ارگان‌های مرتبط پای کار بیایند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->